Mindshare aan de haal met meest begeerde AMMA

02-06-2014 (13:22) - Bureaus

Voor de vierde keer is Mindshare op woensdagavond bij de AMMA’s uitgeroepen tot Mediabureau van het Jaar. Q-music werd Exploitant van het Jaar. Mindshare was eerder Mediabureau van het Jaar in 2005, 2009 en 2010. In totaal is het bureau sinds de AMMA-start in 2001 zeven keer genomineerd als beste mediabureau. 
 
De AMMA voor Exploitant van het jaar ging dit jaar naar Q-music, dat het opnam tegen RTL Nederland. Starcom won twee AMMA’s. Alle winnaars van 2014:
 
Beste Mediastrategie
Desperados - AM (Heineken)  - Starcom, Vice Media
 
Beste Interactieve Mediastrategie
Vuurwerk campagne 2013 (VeiligheidNL) - TBWA/Neboko
 
Beste Media-innovatie
Automated Trading Radio - The Media Exchange, Blue Mango
 
Beste Creatieve Gebruik van een Medium
Goedverhaal (Samsung)  - Starcom, Leo Burnett
 
Media-adverteerder van het jaar
Coca-Cola (UM)
 
Mediabureau van het jaar
Mindshare

Exploitant van het jaar
Q-music

YIM Mediatalent van het jaar
Joris Garritsen (MediaCom)
 
Hans du Chatinier-prijs
A Brand POEM - Sanoma, DVJ Insights, University of Applied Sciences
 
Carl Lipp-prijs (Mediavertegenwoordiger van het jaar)
Mascha Colmans-de Graaf (Jean Mineur Mediavision) 

Meer over de AMMA genomineerden en de Fonk favorieten van 2014 in Fonk 131 die vandaag of morgen op de mat ligt.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch