MINI en Kingsday sterker online

18-06-2014 (07:45) - Bureaus

Kingsday en het Global MINI-team hebben hun eerste social media-uitingen online gezet. Het gaat om het startschot voor een samenwerking waarbij Kingsday zich gaat richten op het creëren van internationale content die het merk een onderscheidende stem geeft in het alsmaar uitdijende sociale universum. 
 
MINI is groot geworden met guerrilla advertising en onconventionele marketing, en daarom speelt social media de komende jaren een grote strategische rol voor het iconische merk. 
 
‘Als er een automerk is waar social media een cruciale rol spelen, is het natuurlijk MINI. MINI heeft een enorme persoonlijkheid en een leger van miljoenen betrokken fans, de MINIacs. Het is echt fantastisch dat wij ze mogen helpen om social naar een volgend niveau te brengen’, vertelt Sander Volten, managing partner van Kingsday. 
 
Kingsday bedient het MINI-account vanuit Amsterdam. Het bureau werkt inmiddels al anderhalf jaar voor MINI Nederland en introduceerde in die tijd onder meer de MINI Paceman en de nieuwe MINI. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch