MTV Networks kiest WebAds
23-01-2009 (10:26) - Bureaus
WebAds Interactive Advertising gaat de online advertising verzorgen voor de Nederlandse websites van TMF, MTV, Comedy Central en Nickelodeon. MTV Networks blijft zelf de streamspots op deze sites aanbieden. Het online advertisingaccount van MTV Networks werd voorheen verzorgd door Adlink.
Tjeerd Kooij, managing partner WebAds: ‘MTV Networks heeft in Nederland in de afgelopen jaren een belangrijke positie opgebouwd op het gebied van muziek- en jongerencultuur en entertainment. Daarmee bereiken de tv-kanalen en websites een belangrijk deel van de Nederlandse jongeren en geïnteresseerden in games en entertainment. Dat biedt adverteerders ideale mogelijkheden om geïntegreerde tv- en online campagnes in te zetten, maar ook om snel een hoogwaardig online bereik te vinden binnen deze doelgroepen.’
Rogier van de Paverd, VP, strategy & services MTV Networks: ‘WebAds is een partij die weet hoe het werkt op het web. Samen kunnen we er voor zorgen dat adverteerders de beste mogelijkheden krijgen om onze doelgroepen te bereiken die dagelijks afstemmen op onze tv-kanalen of onze websites bezoeken.’