NautaDutilh stinkt niet

13-03-2008 (10:55) - Bureaus

Vorig jaar waren het aftershave en parfum die bij de wervingscampagne ‘The Smell Of Success’ van advocatenkantoor NautaDutilh hoorden. Er was zelfs eventjes een limited edition deodorant. Dit jaar lanceert NautaDutilh de bijbehorende geparfumeerde douchegel, een voor Hem en een voor Haar. NautaDutilh deelt de tubes onder meer uit tijdens de Nationale Carrière Beurs in Amsterdam eind deze week, naar verwachting een paar honderd stuks. Ieder jaar worden er veertig veelbelovende net afgestuurde juristen aangetrokken door NautaDutilh, het grootste advocatenkantoor van Nederland. De uitgebreide wervingsstrategie bestaat uit een printcampagne, een recruitmentsite en jaarlijks circa honderd activiteiten in het hele land. Dit jaar vindt ook weer de Masterclass plaats, aangekondigd via de bekroonde (Gouden Toga) wervingscampagne onder de noemer ‘Er kan er maar een de beste zijn. En daar zoeken wij er 24 van’. Daarnaast startte NautaDutilh afgelopen jaar voor het eerst met het programma BachelorBoost. Tien studenten halen hun Masters op kosten van - en begeleid door advocaten van - NautaDutilh. Zij doen daarbij ook betaalde werkervaring op als deeltijdmedewerkers bij een van de kantoren in Rotterdam en Amsterdam. Reclamebureau Het Hoofdbureau doet  de campagne voor NautaDutilh.

Media

Marketing

Economisch