RA*W spreekt zich uit in Cannes

04-06-2014 (07:56) - Bureaus

RA*W, de stichting die zich inzet voor de ontwikkeling van jong talent, heeft het voor elkaar gekregen dat één van de medeoprichters op het gouden podium mag spreken over talentontwikkeling. 
 
Reinier Steures (29) pakt het podium en praat met Sasha Martens (Creative Recruiter in NY) over RA*W en zijn ervaringen met talent development als partner van een reclamebureau. Het doel van RA*W: talentontwikkeling onder de aandacht brengen en de kennis, inspiratie en de energie van het festival voor iedereen toegankelijk maken via www.rawadvertisers.nl. 
 

Steures (ook Strategy Director & partner bij Natwerk): ‘het begeleiden en opleiden van talent is de achilleshiel van de reclame. Daar waar RA*W voor strijdt is dan ook enorm relevant voor de hele (internationale) reclamewereld. Dat bleek vorig jaar al toen we met een kleine groep namens RA*W het festival bezochten. Daarom ben ik extra trots dat ik als één van de weinige Nederlanders ben gevraagd om te spreken tijdens het festival.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch