Sock Puppet Heroes onderdeel Pepperminds
01-12-2009 (10:20) - Bureaus
Onlinecommunicatiebureau Sock Puppet Heroes wordt per 1 december 2009 een onderdeel van conversiespecialist Pepperminds. Door de krachtenbundeling ontstaat een nieuwe, versterkte organisatie die totaaloplossingen voor salescampagnes biedt. Op het gebied van face-to-faceverkoop, callcentermarketing én online conversies.
Per 1 december worden de activiteiten van Sock Puppet Heroes toegevoegd aan het bestaande dienstenpakket van Pepperminds. Voor de medewerkers heeft de overname geen gevolgen. Sock Puppet Heroes wordt immers een nieuwe entiteit binnen Pepperminds. Frank Moester is voortaan als New Media Director verantwoordelijk voor de online activiteiten van Pepperminds.
David de Kock van Pepperminds is overtuigd van het belang van de overname voor de toekomst van de organisatie. ‘Met deze stap ontstaat een uniek bureau in Nederland dat zelf face-to-faceverkoop, callcenter en online activiteiten kan combineren om de salescampagnes van zijn opdrachtgevers te optimaliseren.’ Frank Moester van Sock Puppet Heroes voegt daaraan toe: ‘Opdrachtgevers hoeven niet meer te kijken naar de ROI van ieder kanaal op zich; ze kunnen voortaan afrekenen op het nettoresultaat van alle ingezette disciplines bij elkaar. Dat geeft zowel de efficiency van de opdrachtgever als die van Pepperminds een impuls.’