Superheroes belt met Vodafone

19-01-2010 (11:59) - Bureaus

Hij gaat al over met Vodafone Lucky Calls  Voor een nieuwe mobiele telefoon hoef je de stad niet in. Die koop je ook gewoon online. Maar zou het niet mooi zijn als je hem vantevoren even kon bellen? Vodafone en SuperHeroes presenteren Vodafone Lucky Calls: bel je favoriete telefoon, zie hem overgaan en win hem nog ook... In de Vodafone Lucky Calls campagne worden telefonie, internet en online video op innovatieve wijze aan elkaar gekoppeld. Het belletje naar je favoriete nieuwe telefoon zie en hoor je in beeld overgaan. De winkelassistente Anouk neemt het toestel vervolgens op, soms met wat halsbrekende trucs.... Winnen kun je vervolgens door haar vraag via je telefoon goed te beantwoorden.
 
De campagne is ontwikkeld ter promotie van de nieuwe online winkel op Vodafone.nl. De shop is flexibeler geworden, met uitgebreide informatie over alle toestellen en veel gemak in het samenstellen van je eigen mobiele pakket. Vodafone Lucky Calls is ontwikkeld door creative digital agency SuperHeroes. Voor de
IVR-technologie is samengewerkt met Dutchear, een 100% dochter van TNO.
 


Media

Marketing

Economisch