
UBO Agency lijft B2B-specialist CanvassCompany in
Full-service bureau UBO Agency lijft CanvassCompany, specialist in B2B-content en strategie, in. Door de krachten te bundelen ontstaat een organisatie die klanten ondersteunt van positionering tot uitvoering, met meer slagkracht en kennis onder één dak.
"Wat ons bindt, is de overtuiging dat marketing pas echt impact heeft als het merkverhaal klopt", vertellen Frank Hartog en Wesley Blokhuis, mede-eigenaren van UBO Agency. "CanvassCompany heeft bewezen dat ze merken kunnen helpen hun verhaal scherp te krijgen en te vertalen naar effectieve marketing. Dat sluit naadloos aan bij onze aanpak binnen UBO Agency. Het voelt daarom niet als een overname, maar als een versterking van iets dat al bij elkaar hoort."
Ook Edwin de Haas, directeur van CanvassCompany, kijkt met vertrouwen naar de toekomst: "UBO Agency en CanvassCompany spreken dezelfde taal. We geloven allebei in merken die vanuit een sterke identiteit groeien. Deze stap biedt ons de mogelijkheid om klanten nog beter te ondersteunen met strategie, content en campagnes die elkaar versterken. En voor onze medewerkers opent het nieuwe kansen om zich verder te ontwikkelen binnen een groter geheel."
Eerder nam UBO ContentXperience en Consellium over. Daarmee bouwt het bureau aan een collectief van experts in merkstrategie, content, marketing en sales enablement.