Vanad fanatiek van start

19-01-2010 (11:34) - Bureaus

Customer Interaction Management specialist VANAD is het nieuwe jaar uitstekend begonnen met de aanstelling van Amber Eelkema (37) als Customer Contact Manager. Met de komst van Eelkema verzekert VANAD zich niet alleen van een  kwalitatieve impuls binnen haar VANAD staf, maar heeft het ook de benodigde capaciteit om in 2010 verder door te groeien. Als Customer Contact Manager wordt Eelkema verantwoordelijk voor één van de key accounts van VANAD. In die hoedanigheid stuurt zij de projectmanagers aan van de verschillende campagnes die binnen dit account worden uitgevoerd.

Daarnaast heeft Eelkema de opdracht om de multi-channel mogelijkheden binnen het VANAD portfolio in te zetten voor de campagnes, zoals de aanvulling van chatoplossingen, call-me-now functionaliteit en webformulieren op de bestaande telefonische dienstverlening. VANAD heeft veel vertrouwen in het gecombineerd afhandelen van verschillende contactkanalen, omdat consumenten deze nieuwe kanalen steeds vaker gebruiken. Via haar eigen Customer Interaction Management (CIM) Platform kan VANAD naadloos de afhandeling via verschillende contactkanalen verzorgen.
 


Media

Marketing

Economisch