Vandebron kiest voor Springbok op twee accounts
Duurzaam energieplatform Vandebron kiest vanuit de digitale - en creatieve- pitch twee keer voor Springbok.
De eerste campagne na de creatieve pitch is sinds 11 juni al zichtbaar op TV, radio, online, social media, en outdoor; ‘200 duizend vandebronners willen vooruit’.
De strategie is ontwikkeld door Springbok en de campagne is ontwikkeld door Dawn (onderdeel van Springbok) en draait om eerlijke communicatie, het afrekenen met greenwashing en de kracht van een zeer betrokken community.
Als digitale partner werkt Springbok samen met het Vandebron-team en andere agencies om de (merk)campagnes integraal in te zetten en te optimaliseren binnen alle digitale kanalen, met onder andere de tooling van Cape.
Sweet spot
Mart Vonk, Head of Marketing: "Ons verhaal en onze missie zijn nauw verweven met ons merk. Springbok heeft laten zien dat ze Vandebron, onze (potentiële) klanten en de markt waarin we opereren begrijpt. Tel daar de 360 view bij op en je komt tot optimale condities voor het realiseren van onze groeiambities".
Robert Keet, Growth Director Springbok: “Vandebron zet zich vanaf haar oprichting in om een positieve bijdrage te leveren in de energiemarkt op een eerlijke en rebelse manier. De attitude van Vandebron en haar doelstelling is echt een vraag waar wij als agency heel erg blij van worden. Het is onze missie als Springbok om samen met onze opdrachtgevers de ‘sweetspot’ te realiseren waar technologie, creativiteit en impact allemaal effectief samenkomen".