VEA: twee winnaars D.I.T.-award

26-03-2007 (10:27) - Bureaus

Tijdens de Spin Awards Day hebben drie junior teams gestreden voor de D.I.T.-award. Marijke van Duijl en Martine Hogervorst (Proximity) wisten de award binnen te slepen met hun campagne 'Stop niet, Ga door!'. D.I.T. staat voor 'Dag van het Interactief Talent', inmiddels voor de tweede maal georganiseerd door de commissie Evolve 2.0 van de VEA.

D.I.T. is een wedstrijd tussen de beste jonge interactieve talenten van Nederland. Het doel is om jong, aanstormend, creatief talent te interesseren voor een carrière in de interactieve marketingcommunicatie.  Naast een D.I.T. Award mogen de winnaars ook aanwezig zijn bij de uitreiking van de SpinAwards en krijgen ze een carrière begeleiding aangeboden door Orchidee Brasz (Plan-9). De case dit jaar was van SOA Aids Nederland en luidde: maak jongeren bewust dat ze condoomgebruik drie maanden vol moeten houden in een nieuwe en prille relatie en zich daarna moeten laten testen.

Media

Marketing

Economisch