VEA: viral grootste ontwikkeling

14-02-2007 (14:28) - Bureaus

Gisteren hebben tachtig professionals van communicatieadviesbureaus, mediabureaus en adverteerders gestemd en een debat gevoerd over de Tops en Flops van 2006, op het gebied van interactieve ontwikkelingen. Top of Flop wordt ieder jaar georganiseerd door de VEA-vakgroep, Evolve 2.0.

De centrale vraag was: welke interactieve ontwikkelingen uit 2006 mogen niet ontbreken in de strategie van de marketeer/reclamemaker van 2007? Hieruit is een top drie samengesteld van de meest genoemde ontwikkelingen met de grootse tegenstrijdigheden, die gisteren uitgebreid gedebatteerd zijn door de  debatters. Op één kwam viral, top 34 (45 procent), flop 43 (55 procent). Nummer twee is Second Life. Top 38 (49 procent), flop 39 (51 procent) en op plaats drie: betaalde posts. Top 65 (84 procent), flop 12 (16 procent).

Media

Marketing

Economisch