Verrassend: LEMZ winnaar SpinAwards
03-04-2009 (10:35) - Bureaus
Een collega-vakblad blunderde gisteren met de uitslag van de SpinAwards, die dankzij miscommunicatie lang voor de uitreiking gisteravond bekend werd. Dus het is mosterd na de maaltijd. Toch bij dezen de winnaars van de SpinAwards en de grote winnaar is (verrassing!) LEMZ. De winnaars van de zilveren en gouden SpinAwards 2008 zijn:
Beste Content Goudenspin: ‘Doe maar gewoon, dan doe je al gezond genoeg’ (LEMZ / De Friesland Zorgverzekeraar)
Zilverenspin: ‘Oxfam Novib - Rudo & Ollie (Detroit Media / Oxfam Novib)
Beste Design Zilverenspin: Base-X (ARA / Koninklijke Luchtmacht)
Beste Media-inzet Zilverenspin: ‘Sultana Mr. Jummy’ (ACHTUNG!, Alfred, Starcom/United Biscuits)
Zilverenspin: ‘Samsung Soul’ (Muse Amsterdam, Icemobile, Starcom / Samsung Mobile)
Beste Innovatie Zilverenspin: ‘Iktag & interactieve Social RFID games’ (Mediamatic / Mediamatic)
Beste Crossmedia Concept Zilverenspin: ‘Upload Cinema’ (Draftfcb/Filmtheater de Uitkijk)
Zilverenspin: Volkswagen Golf (ACHTUNG!/Pon’s Automobielhandel)
Beste Website Concept Zilverenspin: Zilverenspin ‘Barcinski & Jeanjean’ (Barcinski & Jeanjean/Barcinski & Jeanjean)
Beste Online Campagne Goudenspin: ‘Dinges’ (Red Urban & FHV BBDO/Hi)
Zilverenspin: ‘Nationale Feedbacktest’ (Rhinocreations, Input/Jobcircle)
Zilverenspin: ‘Hilfiger Denim - Leave Your Mark’ (Muse Amsterdam/Tommy Hilfiger Europe)
Beste Mobiele Concept Goudenspin: ‘Coca-Cola Sing-A-Long’ (LEMZ/Coca-Cola Nederland)
Zilverenspin: ‘VPRO Lowlands Heatmap’ (VPRO Digitaal / VPRO Digitaal)
Beste Gaming Concept Zilverenspin: ‘Medical Investigators’ (Little Chicken Game Company/Technific, Step)
Beste Interactieve Video Concept: Geen winnaars
Beste Jong Talent Zilverenspin: ‘Right to Play - Nieuwe Sporticonen’ (Kaspar van Leek, Pieter Vermeulen, Joost van Dorst/AKV St. Joost Breda)
Beste Interactieve Bureau Goudenspin: LEMZ
Beste Interactieve Opdrachtgever Goudenspin: Hi, KPN
Goudenspin: Coca-Cola Nederland