Will it Blend?

10-09-2014 (00:00) - Bureaus

Het 24Festival (voorheen de 24 uur van de reclame) onderzoekt op 7 oktober de effectiviteit van creatieve samenwerking tussen mensen en disciplines. Keynote speaker Christian van Tillo en talkshow host Matthijs van Nieuwkerk zijn in ieder geval bepalende smaakmakers.


Keynote spreker Christian Van Thillo, CEO van de Persgroep, heeft een grote liefde voor media. 
Hij staat bekend als een ondernemer pur sang, charismatisch leider en invloedrijke 
mediamagnaat in zowel Nederland als België. Zijn visie op het ‘blenden’ van print en digitaal 
binnen het nieuwsmedialandschap is niet alleen verhelderend, maar ook enorm inspirerend.




Print is dood en digitaal is de toekomst. We horen het al jaren. Toch blijkt de praktijk weerbarstiger, want hoewel print zich inderdaad in zwaar weer bevindt, is het gouden digitale ei ook nog niet gevonden. Is er een ideale blend? Of moeten we naar een volledig nieuw model? Matthijs van Nieuwkerk bespreekt met zijn gasten de toekomst van print.
www.24festival.com
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch