Woedend! ontwikkelt IAA-campagne

12-10-2011 (08:40) - Bureaus

‘Get Infected!’ Via dit thema lanceert de International Advertising Agency (IAA) deze week haar nieuwe campagne en website. De campagne werd ontwikkeld door Woedend! met inzet van een groot aantal andere partners en ambassadeurs uit de reclame- en marketingbranche.   

Bas van Berkestijn en Paul Woltering van Woedend! zijn beiden al jarenlang IAA lid en dragen de IAA een warm hart toe. Het was dan ook logisch dat de IAA direct aan hen dacht voor de uitwerking van de campagne.  

Bas van Berkestijn, oprichter en managing director, vertelt: ‘Altijd als ik een IAA bijeenkomst bezoek, kom ik geïnspireerd terug. Daarnaast is de IAA ook nog eens een hele gezellige club. Je merkt dat bezoekers van de bijeenkomsten van de IAA allen liefhebbers van het vak zijn. Toen wij door de IAA benaderd werden om aan een campagne mee te werken, hoefden we daar dan ook niet lang over na te denken. Een dergelijke club is goed voor de communicatiebranche en wij willen zeker meehelpen aan de verdere groei.’  

Een van de uitingen van de campagne bestaat uit het werken met ambassadeurs uit de reclame- en marketingbranche. Zo doen techblogger Nalden en Lode Schaeffer mee als ambassadeurs. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch