Een laatste woord en een nieuw begin
09-01-2008 (12:51) - Column
Ieder jaar is het weer een opgave: dat laatste woord voor het laatste nummer van ReclameWeek. Maar dit jaar is die opgave nog net weer even anders dan in al die voorgaande jaargangen. Want volgend jaar gaat ReclameWeek dagelijks digitaal verder.Met RW Online, onze dagelijkse nieuwsbrief en RW Jobs hebt u afgelopen jaar al uitgebreid kennis kunnen maken en met de start van RW Dbase in november hebben wij het reclame- en mediaplatform waarnaar wij streefden compleet gemaakt. Daar zijn wij ReclameWekers ongelooflijk trots op want er zijn in korte tijd bergen verzet. En nu we zover zijn, ga ik dus ook afscheid nemen van deze pagina in de wekelijkse printeditie van RW en verhuist mijn column wekelijks op vrijdag naar RW Online. Geweldig vind ik dat maar ik was toch ook serieus aan dat stukje papier gehecht. En dus pink ik nu een traantje weg zoals dat zo mooi heet. Ik word kennelijk ouder en daarmee krijg je dit soort wat kleffe emoties.
Enfin, ik hoop dat u mij volgend jaar wekelijks online zult blijven volgen op de RW nieuwsbrief en de RW site maar bovenal hoop ik natuurlijk ook dat het maandblad dat RW en iM maandelijks samen in print gaan vormen - gelukkig wordt mijn behoefte aan papier toch nog bevredigd- , uw hart net zo zal stelen als het het dat mijn hart heeft gedaan. En ja, natuurlijk staat er naast het door RW gepowerde iM en eye, nog een derde maandblad op stapel. Het fijne daarvan ga ik u nu nog niet vertellen. Dan is de lol er tenslotte een beetje af.
Tot in het nieuwe jaar dus maar : en dan dagelijks online en maandelijks met ruim 100 pagina’s professionele verdieping in uw brievenbus.
Nicolette Hogerzeil-Hulsebos