Keep on dreaming
07-02-2008 (10:21) - Column
Het nieuwjaarsfeestgedruis loopt op zijn einde. Alle grote partijen hebben hun leden uitbundig gefêteerd, grote en kleine Coq’s zijn uitgedeeld en Lof is toegezwaaid.Het resultaat? Veel vermoeide gezichten als een gevolg van te weinig slaap en een teveel aan alcohol. En dan is het jaar nog maar net begonnen... Maar goed, het is ieder jaar hetzelfde liedje, en daar maakt 2008 geen uitzondering op. Ook niet op de roddels trouwens, waarvan we elkaar over en weer rijkelijk voorzien. Maar wat kan het schelen, we zijn Nederlanders tenslotte. En dus zit dat er bij ons ingebakken.
De zwaai die we met ReclameWeek sinds 1 januari hebben gemaakt, heeft de toon in het circuit inmiddels ook goed gezet. Dagelijks online en dan een maandblad? Gelukkig juichen veel professionals onze stappen toe. Onze site wordt drukker bezocht dan ooit en tot op heden is er geen abonnee afgehaakt 'ondanks' dat we de overstap van week- naar maandblad hebben gemaakt. Hoera! En onze dank is uiteraard groot.
Natuurlijk is er ook weer het bekende kluitje mopperaars en zuurpruimen: ‘Dat wat die Hulsebos doet, kan allemaal niet. Online als speerpunt? Forget about it.'
Goed zo jongens, keep on dreaming, doen wij ondertussen ons werk.
Nicolette Hulsebos