Nieuwe energie te koop

29-05-2008 (11:34) - Column

Binnenkort verschijnt een boekje met de columns die Jan Rijkenberg in de loop der jaren voor Identity Matters schreef. En nu ik ze zo allemaal achter elkaar nog eens herlees, schrik ik behoorlijk. Niet van de columns op zich, maar wel van de tijdloosheid van die stukjes tekst. Helaas is tijdloosheid in dit geval niet iets om blij over te zijn: het is een soort van futloosheid die het vak in zijn greep lijkt te hebben. Het is of de klok in het vak de afgelopen vijf jaar simpelweg stil is blijven staan. Of het nu om corporate communicatie gaat, logo mania, Cannes of interne communicatie. Deze columns zouden één op één vandaag geschreven kunnen zijn.

Koop dat boekje dus om in hoog tempo van uw ongetwijfeld niet-bedoelde tijdloze futloosheid  af te geraken. Want geloof me, u heeft slechts 52 pagina’s nodig om u de ogen te laten openen. En dat gaat u zich natuurlijk niet laten ontglippen vanwege die ‘lousy’ €14,95. Jan Rijkenberg’s Corporate Communicatie is eind juni in onze webshop te koop. Over reclame maken gesproken.

Nicolette Hulsebos