Wordt vervolgd

17-06-2013 (08:35) - Column

New kids on the block. Dat was het buzzword afgelopen week. Samen met Conclusion Communication Architects geeft Fonk op 17 september vorm aan een bijeenkomst waarbij adverteerders van vandaag en jong(st)e bureaus van nu de degens kruisen. 
 
Spitse pitches, korte (en naar ik hoop) indringende vragen van adverteerderszijde. Wat hebben de jonge bureaus van nu te bieden en, minstens even belangrijk, wat denken de opdrachtgevers van deze new kids die aan de stoelpoten van de gevestigde orde zagen? Snijden hun presentaties hout? 
 
We gaan het op 17 september in een inspirerende frontstage meet & greet zien en horen. De verslaggeving van deze middag is natuurlijk op fonkonline te vinden, terwijl achtergronden en grote interviews in Fonk Magazine te lezen zullen zijn.
 
Inmiddels hebben de eerste drie bureaus niet alleen de kritiek van CCA doorstaan, maar hebben ook de lezers van Fonk een eerste keuze uit zeven bureaus gemaakt. Er volgen nog vier enquêtes voor we kunnen zeggen: deze tien bureaus gaan presenteren op 17 september.
 
En natuurlijk zou Fonk, Fonk niet zijn, als er niet ook nog een paar Wildcards te vergeven waren. Het moet natuurlijk wel tot het laatste moment spannend blijven voor we bekend maken wie zich met recht dè new kid on the block mag gaan noemen en wie dus met de Summer 2013 award aan de haal gaat. Met de uitslagen van de eerste enquête in handen, meld ik YoungWorks, Isobar en Superrebel als eerste runners-up.
 

Ik zeg dus: wordt vervolgd... 


Nicolette Hulsebos

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.