iO helpt Leolux met nieuwe gebruikerservaring voor jonger doelpubliek
Nederlands familiebedrijf Leolux, fabrikant van luxe designmeubelen, heeft een nieuwe website gelanceerd in samenwerking met end-to-end agency iO.
De samenwerking tussen iO en Leolux is geen nieuw verhaal. De meubelbouwer rekende in 2021 al op de digitale expertise van iO voor de website van dochterbedrijf Pode. Na het succes van die website koos Leolux dus opnieuw voor iO om ook de website van het moederbedrijf onder handen te nemen.
De grootste uitdaging voor iO: een gebruikerservaring creëren die een jonger doelpubliek aantrekt zonder de huidige kopers van Leolux te verliezen.
Premium merkervaring online
Het was belangrijk dat de premium merkervaring van Leolux ook online doorvertaald wordt naar een vlotte, aantrekkelijke website. Voor die website hielp iO niet alleen met development, visuele identiteit, SEO, en UX/UI design. Ook bij de bepaling van de nieuwe doelgroep stond het end-to-end agency Leolux bij.