Livingprojects zet branding in nieuw licht
Bij (de restyling van) kantoren wordt de visuele identiteit van een organisatie vaak doorgevoerd in het interieur. Kleuren van de huisstijl worden bijvoorbeeld verwerkt in meubilair, behang en raambekleding. Maar verlichting is niet zelden een achterblijvertje in het geheel. Maar Nationale Nederlanden pakte het anders aan.
“Zonde dat verlichting vaak vergeten wordt, want hiermee kun je het DNA van de organisatie enorm versterken", zegt Alissa Hoogendam, Brand Manager Livingprojects. “Bij de nieuwe kantoren van Nationale Nederlanden hebben we laten zien hoe het ook kan en de branding met interactieve lichtoplossingen in een nieuw daglicht gezet. Medewerkers en bezoekers worden nu compleet ondergedompeld in de wereld van de ‘verzekeraar van de toekomst’.”
Belangrijk voor werknemer van de toekomst
“Met op maat gemaakte lichtoplossingen kan een merk of bedrijf perfect aansluiten op de verwachtingen van medewerkers en het DNA van de organisatie. Bij de werknemer van de toekomst is het goed rekening te houden dat beleving en de nieuwste technologische ontwikkelingen belangrijk voor hen zijn. Lichtoplossingen vertellen niet alleen wat het betekent om ergens te werken, je laat het ze écht ervaren."