Vengean achter positionering Dutch7, The Suppliers en NoName Group tot ONA Group
Deze week werd ONA Group gelanceerd: eencollectief van evenementenbedrijven Dutch7, The Suppliers en NoName Group.
ONA Group bestaat uit gedreven denkers, doeners en gespecialiseerde labels met onder andere expertise in technische- en site productie, event management, veiligheid, crowd management en vergunningstrajecten. Van publieks-, privé- en zakelijke evenementen tot tijdelijke projecten op bijzondere locaties. Producties van bekende evenementen als Kingsland Festivals, Don’t Let Daddy Know en Royal Park Soestdijk worden vanaf nu ondergebracht onder ONA Productions.
360°-Branding
Voor de (re-)branding werd creative branding agency VENGEAN betrokken. In samenwerking met het managementteam van ONA werd de nieuwe groep strategisch gepositioneerd, voorzien van de nieuwe naam ‘ONA Group’, de Brand Story en het thema ‘The excitement engineers.’ Ook creëerde VENGEAN de visuele identiteit – waaronder het krachtige nieuwe logo – en het creatieve communicatieconcept dat 360-graden in on- en offline kanalen wordt doorvertaald. Onder andere nu zichtbaar in PR, social media, op de signage van het nieuwe hoofdkantoor, werkkleding, bedrijfspanden en -voertuigen en de vernieuwde website: www.ONA.nl.
Credits
Opdrachtgever: ONA Group
Brand Strategy, Brand Story, Theme, Naming, Visual Design & Concept: VENGEAN