Philips verbindt zich aan CNN
04-06-2010 (09:53) - Economisch
Koninklijke Philips Electronics heeft CNN International gekozen als commerciële mediapartner voor de Livable Cities Award campagne. Dit nieuwe initiatief heeft tot doel om de ontwikkeling van eenvoudige oplossingen te bevorderen voor de verbetering van de gezondheid en het welzijn van stadsbewoners. Individuen, overheidinstanties, bedrijven en niet-gouvernementele organisaties kunnen deelnemen aan het programma, dat in totaal 125.000 euro aan prijzengeld omvat. De campagne loopt met ingang van heden tot begin 2011.
Philips maakt gebruik van de expertise van Turner Commercial Productions (CNN Ad Sales productiebedrijf) voor het ontwikkelen van creatieve en innovatieve campagne elementen. Het Livable Cities Award programma maakt deel uit van Philips’ strategische campagne om betrokkenheid te creëren bij een belangrijk thema voor Philips, het verbeteren van de gezondheid en het welzijn van stadsbewoners.
Het programma bestaat uit drie award categorieën; 1) welzijn buitenshuis 2) zelfstandig leven en 3) gezonde leefwijze thuis en op het werk.