17 nieuwe BVA-leden

20-04-2007 (11:10) - Marketing

Het afgelopen jaar heeft BVA bond van adverteerders 17 adverterende bedrijven verwelkomd als BVA lid. Dat werd bekendgemaakt tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) van BVA, die plaatsvond op 19 april jl. in Holland Casino te Utrecht.

Intensivering van de belangenbehartiging, professionalisering van de JIC’s, uitbreiding netwerkfunctie en aanbod BVA Services. Dat is de focus voor de activiteiten van BVA in 2007, zo deelde BVA voorzitter Mark de Witte mee tijdens de jaarvergadering. Het tweede speerpunt voor het lopende jaar sluit geheel aan bij BVA’s missie om transparantie in de markt te bewerkstelligen.

BVA gaat zich hard maken voor verdere professionalisering en waar mogelijk integratie van de JIC’s (Joint Industrie Committee) waarbinnen mediabereiksonderzoek wordt uitgevoerd. ‘Eén currency in de markt gedragen door de drie partijen, adverteerders, bureaus en exploitanten, is van ongekend belang. Hierin dient PMA in ieder geval ook haar verantwoordelijkheid te nemen’, aldus Mark de Witte.

Bureaus

Media

Economisch