Actimel wil Nederlander goed laten voelen
02-11-2011 (09:08) - Marketing
Deze week lanceert Actimel, een merk van Danone, een nieuwe campagne. Met de campagne ‘Je goed voelen zit ‘m in kleine dingen’ wil Actimel Nederlanders inspireren om iedere dag iets te doen om zich goed te voelen. Bij de flesjes Actimel zitten vanaf nu tal van kleine goede voornemens. Ook op de Actimel site en Facebookpagina staat iedere ochtend vanaf 7 uur een nieuw voornemen online. ‘Vandaag eet ik het hele alfabet aan vitamines’, bijvoorbeeld. Of: ‘Vandaag fiets ik keihard door de plassen.'
Els van Laecke, marketing manager van Actimel: ‘De kleine, positieve voornemens zijn nu te vinden in de vorm van stickers bij de verpakkingen. Daarnaast verschijnt op de Actimel-site iedere dag om 7 uur een nieuw voornemen. Bezoekers kunnen hier direct aangeven of ze het voornemen gaan doen en hun uitgevoerde voornemens bijhouden. Ook via Facebook en Twitter geeft Actimel voortaan haar gebruikers kleine duwtjes in de rug om iets goeds voor zichzelf te doen en daarmee de dag aan te kunnen. Zie het maar als kleine duwtjes in de rug om iets goeds voor jezelf te doen.’