Adobe viert creativiteit

08-09-2010 (10:11) - Marketing

Adobe User Group XL wordt woensdag 17 november georganiseerd door de Adobe User Group community. Vorig jaar werd het event voor het eerst gegeven: het was compleet uitverkocht, met 900 bezoekers een succes. Ook dit jaar kunnen creatieve professionals op het gebied van print, web, video, mobile en interactief een hele dag genieten van inspirerende sessies op hun vakgebied, met meer dan 30 sprekers uit binnen- en buitenland. Een breed en inspirerend event waar je als creatief absoluut bij wil zijn. Het thema van het event is dit jaar Celebrate Creativity: creativiteit in allerlei vormen van media, maar met passie en plezier als drijvende krachten. Bezoekers kunnen inspiratie en kennis opdoen, maar ook bekende sprekers, opkomend talent en vakgenoten uit de creatieve branche ontmoeten. Na jarenlange consumentencampagnes moeten nu ook bedrijven en instellingen eraan geloven: met de Fairtrade@Work campagne roept Stichting Max Havelaar hen op om te kiezen voor Fairtrade voedingsmiddelen gedurende de werkdag. Bedrijven die op dinsdag 26 oktober een originele Fairtrade activiteit -zoals een koffiebreak of lunch- organiseren maken kans op een Fairtrade@Work award, een eervolle prijs die het duurzame imago van het bedrijf onderstreept. De awards worden uitgereikt door de vakjury bestaande uit Floortje Dessing (ambassadeur Stichting Max Havelaar), Adri Papma (directeur Oxfam Novib) en Hans Schmeinck (redacteur Misset Catering).

 


Bureaus

Media

Economisch