AH completeert management
06-09-2010 (10:26) - Marketing
Albert Heijn heeft Jeroen Pietryga benoemd tot directeur marketing&formule. De benoeming van Pietryga, die officieel per 1 september 2010 in zijn nieuwe functie begint, vloeit rechtstreeks voort uit de keuze van AH eerder dit jaar om ter versterking van het merk AH de functie van directeur commercie te splitsen in twee nieuwe functies: directeur merchandising en directeur marketing&formule. Pietryga is sinds 2005 in dienst bij AH. Hij begon als senior manager massamedia en kreeg begin 2007 de leiding over het team Eigen Merken. In zijn laatste functie was hij marketing&communicatiemanager. Als directeur marketing&formule wordt hij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van het merk en de supermarkten van AH. 'Als grootste kruidenier van het land willen we steeeds meer rekening houden met de wensen van individuele klanten en een persoonlijke relatie aangaan met elk van onze klanten. Dat betekent dat we gaan differentiëren, bijvoorbeeld met eigen merken, assortimenten, onze boodschap en promotionele acties', aldus Pietryga in een toelichting op de invulling van zijn nieuwe functie. Met de benoeming van Pietryga heeft AH zijn managementteam onder leiding van Sander Van der Laan nu compleet. Behalve Pietryga maken Casper Meijer (directeur merchandising), Cees van Vliet (directeur winkels & distributie), Buck van der Werf (HR business partner) en John Morssink (business controller) deel uit van het team.