Alles is mogelijk volgens Coca-Cola

17-08-2010 (09:45) - Marketing

Coca-Cola Zero laat de consument graag zien, en ervaren, dat het onmogelijke mogelijk is. Ook in de nieuwe campagne die gisteren van start ging, staat ‘Mission Possible’ centraal. In deze campagne, die is opgezet in samenwerking met Dodge, draait het om één missie die uitgevoerd moet worden op de website. Raad hoeveel vrouwen er in Dodge Nitro passen en we laten zien of dat mogelijk is.

Afgelopen zaterdag vond de kick-off van de actie in de PC Hooftstraat in Amsterdam plaats. Het shoppende publiek was getuige van de mogelijkheden van een Dodge, check hier hoe 12 vrouwen op de achterbank kropen. Door zelf op cokezero.nl mee te doen aan de actie maken consumenten kans op één van de twee exclusieve Coca-Cola Zero Dodge Nitro’s.

De campagne wordt ondersteund met een tv-commercial, printadvertenties in Top Gear Magazine, actieverpakkingen en een online bannercampagne. Daarnaast wordt de actie groots op de winkelvloer doorvertaald en ook daar wordt het onmogelijke mogelijk gemaakt: bij een twintigtal groothandels zal de Coca-Cola Zero Dodge Nitro in de winkel op display komen te staan.
 


Bureaus

Media

Economisch