Appelsientje betreedt frisdrankenmarkt

02-03-2012 (08:03) - Marketing

Appelsientje, marktleider op het gebied van vruchtensappen en –dranken, betreedt vanaf maart de frisdrankenmarkt met Appelsientje Sprankelfruit. Hiermee introduceert Appelsientje als eerste A-merk een 100% natuurlijke frisdrank in Nederland. Appelsientje Sprankelfruit is een nieuwe natuurlijke frisdrank zonder kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen, zonder conserveermiddel en met alleen natuurlijke ingrediënten zoals Appelsientje vruchtensap.
 
Voor de lightvariant van Sprankelfruit maakt Appelsientje gebruik van stevia, de zoetstof uit een natuurlijke bron. Ook hiermee is Appelsientje de eerste in de frisdrankencategorie. Stevia, dat gewonnen wordt uit een plant, is tot 300 keer zo zoet als suiker maar bevat nauwelijks calorieën. 
 
Appelsientje Sprankelfruit kent vier varianten: sinaasappel, sinaasappel minder calorieën, citroen-limoen en appel troebel. Alleen de sinaasappelvariant met minder calorieën bevat stevia. Met de nieuwe frisdrank richt Appelsientje zich op mensen die van frisdrank én natuurlijke producten houden.   


Bureaus

Media

Economisch