Bacardi en 55DSL gaan guerilla

11-05-2007 (11:09) - Marketing

Thuis feesten organiseren, is het nieuwe uitgaan. En daarin zijn mensen steeds meer op zoek naar kwaliteit. Huiskamers worden met zorg verbouwd en het lauwe biertje maakt plaats voor de cocktail. Dit blijkt uit internationaal trendonderzoek van Bacardi in samenwerking met Streative Branding. Bacardi en 55DSL spelen hierop in en openen een tijdelijke winkel die gericht is op het geven van thuisfeesten. De ‘Bacardi 55DSL Store’ is vanaf 31 mei aanstaande te vinden op de Amsterdamse Ferdinand Bolstraat 16.  De tijdelijke winkel richt zich op muziek, mode, eten, drinken en aankleding. Het centrale doel van deze shop is ’Home Party Improvement’. Hiermee creëren Bacardi en 55DSL een plek waar mensen terechtkunnen voor inspiratie en het kopen van spullen voor het geven van hun do-it-yourself thuisfeest. De winkel biedt workshops en er wordt samengewerkt met jonge opkomende mixologists, muzikanten, producenten en locaal creatief talent.

Bureaus

Media

Economisch