Bloom gezicht BOSS

29-07-2010 (09:40) - Marketing

Met zijn passie en zijn warme en spontane persoonlijkheid is Orlando Bloom de ideale partner voor BOSS Orange, vindt BOSS dan. Het merk staat volgens de makers voor een gevoel van vrijheid en optimisme, en niemand kan dat beter communiceren dan de Engelse acteur. De nieuwe ‘edt’ is de eerste mannengeur onder de naam BOSS Orange en is een nieuwe mijlpaal na de introductie in 2009 van BOSS Orange Woman, met als boegbeeld Sienna Miller.

‘BOSS Orange is een merk waarmee ik me onmiddellijk verbonden voelde omdat het relaxte, spontane karakter me enorm aanspreekt. Dat geldt ook voor de nieuwe campagne - ik vind het schitterend om het merk te mogen vertegenwoordigen. Het was in één woord geweldig!’, roept Bloom

‘Orlando Bloom is geknipt voor BOSS Orange. Spontaan, trouw aan zichzelf, heel enthousiast, warm en authentiek – ik zou niemand weten die beter uitdrukking kan geven aan het puur optimistische karakter van de nieuwe geur’, vertelt Gerd von Podewils, Global Marketing Director van HUGO BOSS Fragrances.
 


Bureaus

Media

Economisch