Collab Bol.com en Pathé haakt aan bij Barbie-hype

20-07-2023 (10:00) - Marketing

Bol.com en Pathé, beide klant van DEPT, zijn een samenwerking aangegaan door een TikTok- en Instagram Reels-video te creëren.

De inspiratie voor deze video komt voort uit de grote hype rondom de Barbie-film, die nu al een van de grootste trends van 2023 lijkt te zijn. Op social media leeft de Barbie-hype al maandenlang en eerder deze week vond de langverwachte première plaats.

Naar eigen filpremière

Het idee voor de video kwam tot stand tijdens de maandelijkse brainstorm van bol.com en DEPT. Mattel verkoopt Barbies en accessoires via het retailplatform. bol.com en DEPT zagen de goede match tussen de Barbie-trend en het productaanbod van Mattel al snel. Zo ontstond het idee om Barbie naar haar eigen filmpremière te laten gaan. DEPT opperde vervolgens de samenwerking op te zoeken met Pathé. Deze samenwerkingsvideo is te bekijken op de Instagram Reels van bol.com en Pathé, en op TikTok van bol.com

 


Bureaus

Media

Economisch