DDMA uitgebreid met commissie Search

29-02-2012 (08:39) - Marketing

Branchevereniging voor dialoogmarketing DDMA is uitgebreid met een nieuwe commissie; commissie Search. De doelstellingen van de commissie Search zijn gericht op het vergroten van de kennis over search, onder DDMA leden, de branche, het onderwijs en ieder ander vakgebied waar zoekmachinemarketing een rol speelt. Het totaal aantal DDMA commissies komt hiermee op 21, waarin zo’n 300 leden actief zijn.
 
De eerste focus van de commissie ligt bij het verhogen van de kennis van DDMA leden en onderwijsinstellingen. Bij de onderwijsinstellingen zal de commissie zich richten op zowel docenten en studenten (gastcolleges en de invulling van delen van onderwijsprogramma’s) in Nederland op zowel HBO als Universitair niveau. 
 

‘Het vergroten van kennis in het onderwijs heeft een hoge prioriteit. De behoefte in de markt voor goed gekwalificeerd personeel zal de komende jaren alleen maar toenemen, maar het gat tussen het onderwijs en de markt is nog té groot. Door onze kennis te delen willen wij dit gat verkleinen. Een combinatie van kennisdeling, onderzoek en samenwerking is de sleutel tot succes voor de commissie Search’, aldus Wouter Theijsmeijer, initiatiefnemer van de commissie. 


Bureaus

Media

Economisch