Hillenaar introduceert Bijenkorf-netwerk
25-01-2011 (07:50) - Marketing
Zestig vakken op Abriformaat in de directe nabijheid van Bijenkorf vestigingen. Sinds 1 januari biedt Hillenaar een exclusief netwerk aan rond het bekende warenhuis. ‘Dit netwerk omvat locaties binnen Q-park parkeeraccommodaties met directe toegang tot of in de nabijheid van alle twaalf Bijenkorf vestigingen in Nederland’, vertelt directeur Jeroen Hillenaar.
Hillenaar is blij met de mogelijkheden die deze uitbreiding biedt. ‘Vanuit de markt bestaat veel vraag naar een dergelijk Bijenkorf netwerk. Adverteerders kunnen de bezoekers van de Bijenkorf nu heel gericht en effectief benaderen. De ontwikkeling van dit nieuwe netwerk is mede mogelijk gemaakt door Q-park’, vertelt Hillenaar. ‘We werken al jaren met hen samen. Onze panelen hangen in parkeergarages in vrijwel alle grote steden. Deze garages bevinden zich altijd in de directe omgeving van musea, winkelcentra, concertzalen en andere drukbezochte locaties. Vanaf nu kunnen adverteerders er dus voor kiezen om hun campagne op Bijenkorf vestigingen te focussen. We verwachten met dit nieuwe netwerk aan de wensen van veel adverteerders tegemoet te komen.’