Is everything media? Get inspired!
24-02-2011 (09:31) - Marketing
Inspiratie is een belangrijk onderdeel in ons dagelijks werk. Waar haal je inspiratie vandaan en hoe gebruik je die om tot ‘the Big Idea’ te komen? Ieder afzonderlijk betekenen media en creatie weinig. Er is een Big Idea nodig om tot een goed eindresultaat te komen. Omdat we altijd onder tijdsdruk staan, komt daar in de praktijk weinig van en kiezen we keer op keer voor de gekende en gebaande paden. Maar de kwaliteit van communicatie hangt natuurlijk niet af van de boodschap of van het kanaal, maar van een intelligente combinatie van die factoren. Op dinsdag 15 maart stelt MWG onze vastgeroeste patronen ter discussie en biedt men andere inzichten en perspectieven.
De middag wordt geleid door Frederique de Jong, presentator van onder andere Mediazaken bij BNR. Eerste spreker is ‘kaartenman’ Gejus van Diggele, freelance marketingcommunicatiespecialist. Hij gaat ons laten zien dat het toch echt gaat om de emotie/boodschap die de waarde van media bepaalt. Dit doet hij aan de hand van zijn grote verzameling hergebruikte speelkaarten. Irene Koel, oprichter en owner van BLOEI creative innovations, laat aan de hand van een aantal cases zien hoe je tot relevantie en uniciteit komt door net wat anders te kijken naar de werkelijkheid. En Eugene Roorda tenslotte, wie kent deze duider en provocateur niet, verzorgt de afsluiting van de middag met een snedige column.
15 maart om 16.00 uur in het Coolbrands House, in Amsterdam.
Programma
15.30 uur Ontvangst
16.00 uur Aanvang programma, presentaties
17.30 uur Afronding met aansluitend borrel
Voor MWG leden is de bijeenkomst gratis, niet leden betalen 70 euro exclusief BTW. Ga naar www.mwg.nl om je aan te melden.