KPN prijst modetalent

27-07-2007 (11:00) - Marketing

Ivo Mittelmeijer van modeacademie Artez Arnhem is gisteren door het publiek uitgeroepen tot winnaar van Lichting 2007. Lichting is de afstudeershow van de achttien beste eindexamenkandidaten van de Nederlandse modeacademies tijdens de Amsterdam International Fashion Week (AIFW). Ivo ontvangt van KPN een geldbedrag van 7.500 euro om een eigen collectie te ontwerpen en deze te showen tijdens de volgende AIFW en een KPN mobile fashionpakket. De hoofdprijs is beschikbaar gesteld door KPN die hiermee als oer-Hollands merk nieuw Nederlands modetalent een kans wil geven door te breken en mode en mobiele telefonie dichterbij elkaar wil brengen. De keuze voor een bepaald toestel is anno nu niet alleen afhankelijk van de technische snufjes, ook het design, de vorm en kleur zijn doorslaggevend en moeten net als de garderobe passen bij iemands persoonlijkheid en stijl. De prijs werd uitgereikt door Nederlands topontwerper Percy Irausquin en Patrick Kuijsters, marketing directeur KPN Mobiel Consumer.

Bureaus

Media

Economisch