Lavazza werkt met Nederlands modetalent

14-01-2011 (09:31) - Marketing

modetalent Elsien Gringhuis. In het kader van de veertiende editie van de Amsterdam International Fashion Week, waar Lavazza ook dit jaar sponsor van is, heeft Gringhuis een speciale opdracht ontvangen om een limited edition 'A Modo Mio' espresso-machine, geheel naar eigen design, te creëren. Tijdens de aankomende AIFW zal de door Gringhuis ontworpen machine onthuld worden.

De voorliefde voor fashion en design is een geïntegreerd onderdeel in de Italiaanse identiteit en cultuur van Lavazza. Ieder jaar lanceert Lavazza haar eigen mode-kalender waar wereldberoemde modefotografen en designers, vanuit hun eigen creatieve visie, bijzondere koffiemomenten vastleggen. Lavazza is altijd opzoek naar deze artistieke 'Express yourself' lifestyle. Het nieuwe espresso-concept, A Modo Mio, vormt een eigen interpretatie van je persoonlijke levensstijl. A Modo Mio is Italiaans voor 'op mijn eigen manier'. Lavazza wil met haar bijdrage aan de AIFW daarom ook een jong aanstormend talent de mogelijkheid bieden om visie te geven aan deze lifestyle door een A Modo Mio machine naar eigen artistiek inzicht een nieuw design te geven.

De door Elsien Gringhuis ontworpen Lavazza A Modo Mio machine zal tijdens de ABN AMRO Openingssoirée op 26 januari aanstaande voor het eerst getoond worden. De machine zal vervolgens gedurende de gehele Fashion Week (van 26 tot en met 30 januari 2011) te zien zijn op de Westergasfabriek te Amsterdam.


Bureaus

Media

Economisch