LG Mobile zoekt meest stijlvolle hotspot

23-01-2012 (00:00) - Marketing

LG Mobile heeft onlangs de nieuwste smartphone gelanceerd. Nu de smartphone op woensdag 1 februari aanstaande ook in Nederland wordt gelanceerd, opent het ook voor Nederland de deuren naar de meest stijlvolle hotspots ter wereld. Met de speciale social media campagne van LG  “Check in with style” kan Facebookend Nederland bepalen wat de meest stijlvolle check-in ter wereld is. Daarbij maken zij kans op het winnen van de smartphone, maar ook om daadwerkelijk in te checken op de meest stijlvolle plekken van de wereld.
 
In haar speciale social media campagne zet LG de trend “in-checken” centraal. In-checken via social media is vandaag de dag de manier om vrienden te laten zien waar men uithangt. 
 
De behoefte voor een check-in met de mobiel is vooral populair op geweldige locaties die men met vrienden wilt delen. Door in te checken op deze locaties en dit te delen via bijvoorbeeld Facebook, verrijkt men letterlijk en figuurlijk de sociale status. En hoe specialer de plek, hoe hoger de sociale status. Maar waar in te checken? In deze campagne brengt LG de meest stijlvolle plekken ter wereld in kaart. 


Bureaus

Media

Economisch