Marktplein 2.0 zet Elvis op zijn kop

22-05-2007 (11:05) - Marketing

Het thema en de titel voor Marktplein DM 2007 zijn vastgelegd. Centraal thema voor Marktplein DM is ‘Marktplein 2.0: A little less action, a little more conversation’. Een thema dat is ontleend aan de huidige ontwikkelingen in de DM- en online wereld. De consument heeft het steeds meer voor het zeggen. Alleen praat men zelden met de ondernemingen waar men klant van is. En steeds sterker met elkaar over die bedrijven waar men klant is. Positief en zeker ook negatief. Tijdens ‘Marktplein 2.0: A little less action, a little more conversation’ op 19 en 20 oktober komen bedrijven aan het woord die deze nieuwe situatie erkennen en daar ook naar handelen. Marktplein DM zal plaatsvinden in de Bonbonnière te Maastricht. Het jaarlijkse DM-congres van initiatiefnemer DMDM trok vorig jaar circa driehonderd marketeers naar Maastricht.

Bureaus

Media

Economisch