Marlies Dekkers versiert de Bijenkorf

29-10-2010 (09:19) - Marketing

De Bijenkorf en ontwerpster Marlies Dekkers, hebben dit jaar gezamenlijk een exclusieve collectie gecreëerd voor de kerst. De limited edition kerstcollectie staat in het teken van Geheimen. Vijf kleurrijke sleutels symboliseren de verschillende belevingswerelden van de Bijenkorf - Dames, Heren, Kinderen, Wonen en Food - elk met exclusieve items ontworpen door Marlies Dekkers. Naast het ontwerp van de kerstcollectie, laat Marlies Dekkers haar fantasie de vrije loop bij het ontwerpen van de gehele instore decoratie en de aankleding van de bekende Bijenkorfetalages. De kerstcollectie is vanaf 1 december verkrijgbaar bij alle filialen van de Bijenkorf.

De Bijenkorf is tijdens de decembermaand doordrongen van geheimen, die zich voor de ogen van bezoekers ontrafelen. Met de rijkelijk versierde sleutels verlaten bezoekers als het ware een buitenwereld van zwart-wit en betreden in de Bijenkorffilialen een weelderige wereld van kleur en luxe. Dit is terug te zien in het kleurenpalet van de kerstcollectie en de instore decoratie. Zwart, gunmetal en wit worden onderbroken door felle, warme kleuraccenten die de magie van kerst uitademen.

Het thema Geheimen is vertaald binnen de belevingswerelden van de Bijenkorf. In iedere wereld heerst een eigen fantasie en kleurthema. Vergulde sleutels komen op speelse en onverwachte wijze terug in de instore decoratie, prints en artikelen die alleen ontworpen zijn door Marlies Dekkers. Ze symboliseren de toegang tot het ultieme kerstgevoel. Marlies Dekkers voedt met haar collectie en instore decoratie voor de Bijenkorf de dromen en verlangens van de bezoeker; als een lang gekoesterde kerstwens die in vervulling gaat.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch