Mijn ING vernieuwd

11-04-2012 (00:00) - Marketing

ING heeft met behulp van haar klanten een vernieuwde Mijn ING ontwikkeld. Op basis van de feedback van klanten is een website ontworpen die overzichtelijker is en daardoor gemakkelijker en sneller te gebruiken. De vernieuwde Mijn ING zal de komende tijd gefaseerd geïntroduceerd worden aan ruim 4 miljoen particuliere klanten van de ING. Omdat zorgvuldigheid bij de overgang van deze grote groep klanten is vereist, lanceert de ING de nieuwe website in fases. Medio april kan de eerste groep klanten hiervan gebruik maken. In de daaropvolgende weken zullen de overige klanten overgaan. Klanten hoeven hiervoor zelf niets te doen.

Voor de ontwikkeling van de vernieuwde Mijn ING is uitvoerig onderzoek gedaan en goed geluisterd naar de suggesties van klanten. Een aanzienlijk aantal verbeteringen is doorgevoerd. Zo staan nu alle rekeningen overzichtelijk bij elkaar en kunnen klanten direct door naar de meest gebruikte pagina’s. Ook is er hulp beschikbaar op iedere pagina. Dit alles maakt het voor klanten mogelijk om sneller en eenvoudiger hun online bankzaken te doen. Wekelijks wordt er 12 miljoen keer ingelogd op Mijn ING en er vinden ongeveer 6 miljoen transacties plaats. Ruim 4 miljoen mensen internetbankieren bij de ING.

Bureaus

Media

Economisch