NIMA zoekt opvolger GSUS en TomTom

27-07-2007 (10:15) - Marketing

Wie gaat GSUS, TomTom, Hema en Douwe Egberts opvolgen als winnaar van de NIMA Marketing Jaarprijs? Alle marketeers kunnen nu hun persoonlijke top 3 van organisaties die volgens hun het beste op marketinggebied hebben gepresteerd, aan de jury bekendmaken. De NIMA Marketing Jaarprijs 2007 wordt tijdens het NIMA Marketing Gala op 29 november uitgereikt. Via het nominatieformulier op www.nima.nl/marketingjaarprijs.aspx kunnen marketeers hun favorieten nomineren. Medio september gaat de jury in beraad over welke tien organisaties in aanmerking komen voor de NIMA Marketing Jaarprijs. Criteria hiervoor zijn onder andere de mate van het succes, de effectiviteit en de duurzaamheid van het marketingbeleid en de mate van marktgerichtheid. In de jury zitten topmarketeers uit het bedrijfsleven en de wetenschap, zoals Herwin van den Berg, Annette Ottolini RM, René Repko en Prof. Dr. Eric Waarts RM. Na bekendmaking van deze top 10 kunnen marketeers tot 1 november stemmen op hun persoonlijke favoriet. Vervolgens gaat de jury opnieuw in beraad, ditmaal over de winnaar van de NIMA Marketing Jaarprijs 2007.

Bureaus

Media

Economisch