Platform TrendConnection ziet licht
08-02-2012 (09:03) - Marketing
TrendConnection, het platform voor trendmatching is van start gegaan. Dit is een platform om trendlezingen te verkopen van beginnende trendwatchers. Naam hebben ze nog niet, maar wel wat te vertellen.
Sommigen van de bij TrendConnection aangesloten jonge trendwatchers ambiëren een eigen praktijk, anderen zien trendwatchen als een inspirerende uitdaging naast hun reguliere werkzaamheden als communicatiedeskundige, marketeer, kleurenspecialist of vastgoeddeskundige etc. Feit is dat deze mensen vanuit hun vakgebied trendpresentaties hebben ontwikkeld, die het waard zijn om gezien en gehoord te worden.
TrendConnection matcht dus de vraag om inspiratie vanuit bedrijven en overheden met behoefte aan praktijkervaring van de beginnende watchers. Zij worden begeleid door de professionele trendwatchers van ROZENBROOD, die garant staan voor de kwaliteit van de presentaties.
TrendConnection is een initiatief van ROZENBROOD, picturing the future. ROZENBROOD spot niet alleen trends, maar ook trendwatchers. Vanuit hun onderwijservaring en netwerk kent ROZENBROOD beginnende trendwatchers. Graag wil ze hen kansen bieden zich verder te ontwikkelen. Doel is dat de jonge watchers een paar jaar bij TrendConnection zijn aangesloten en dan hun eigen weg gevonden hebben. Regelmatig biedt TrendConnection dan ook coaching en deskundigheidsbevordering aan.
Djenny Brugmans en Nanon Soeters van ROZENBROOD zien het als het verder bouwen aan de professionalisering van de trendwatchwereld door de basis van de piramide te verbreden. Trendlezingen worden op deze manier voor een breder publiek bereikbaar, terwijl er meer en betere trendwatchers komen.