PON en MTV winnen Branded Content Award

02-02-2011 (09:26) - Marketing

Gisteren is in Amsterdam op het Branded Content Event met als thema ‘van effectiviteit naar continuïteit’ de Branded Content Award 2010 uitgereikt. Deze drie genomineerde cases werden aan de zaal gepresenteerd aan het einde van de dag:

-      Aegon en BNR met de case ‘BNR in Business’,
-      DAS en SBS met ‘Das je goed recht’
-      PON (Volkswagen) en MTV met ‘License to Liberty’ 


Alle cases werden door congresdeelnemers (adverteerders en branded content specialisten) beoordeeld op de volgende elementen; natuurlijke fit met het merk, activatie eromheen en aantoonbaar effectief. De PON (Volkswagen) en MTV met ‘License to Liberty’  case, gepresenteerd door Jorre Rienstra (Senior Sponsor & Event Manager, foto), kwam als beste uit de bus.

Wederom is aangetoond dat de kracht van het idee ‘de koppeling van Volkswagen aan alle emoties die leven rondom het behalen van het rijbewijs’ en de activatie erom heen bepalend zijn voor het uiteindelijke resultaat.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch