Programma What’s Next 03 duidelijk

10-02-2011 (09:16) - Marketing

Het programma van What’s Next 03 is definitief samengesteld. Op dinsdag 15 maart gaan 15 sprekers in op de journalistieke ontwikkelingen binnen customer media. What’s Next 03 vindt plaats in Hotel de Goudfazant te Amsterdam.

Het werkveld van bedrijfsjournalistiek is aan het veranderen. En de toegevoegde waarde van de professionele journalistiek verschuift. Nieuwssites, blogs en sociale media hebben de dynamiek van nieuws en het publieke debat veranderd. Ontwikkelingen als crowdsourcing, online storytelling en storyreading bieden daarbij nieuwe mogelijkheden. Tijdens What’s Next 03 op dinsdag 15 maart  belichten maar liefst 15 sprekers onder de bezielende leiding van Léon Bouwman, concept designer FD Intelligence bij FD Mediagroep, het thema. Binnen 10 minuten moeten zij tot de kern van hun betoog komen. Kijk voor meer informatie op www.whatsnext03.nl.
 
De volgende sprekers geven op 15 maart acte de presence:
Wilbert de Vries | Tweakers.net
Paul Schabbink | GoorsNieuws.nl
Jaap Stronks | Johnny Wonder
Bert Groothand | SNS REAAL
Brenno de Winter | ICT Roddels en De beveiligingsupdate
Pjotr van Lenteren | Maters & Hermsen en de Volkskrant
Nico Drok | School of Media Windesheim
Alexander Pleijter | Rijksuniversiteit Groningen
Christel van de Burgt | Viziris
Koen Denolf | Het Salon
Bert Bukman | Freelance
Alexander Veltman | Boomerang Create
Jeroen Maters | Maters & Hermsen
Francien Huizing | Artsen zonder Grenzen
Eefje van der Weijden | Het Verhalenarchief


What’s Next is een 5 uur-durend seminar waar uiteenlopende sprekers de revue passeren met een visie op customer media. De vorige editie van What’s Next vond plaats op 15 juni 2010. Aanmelden is mogelijk via www.whatsnext03.nl of info@smin.nl


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch