Provider Vodafone en RTL heet ‘Sizz’
04-02-2011 (09:17) - Marketing
Vanaf maandag 7 februari is Nederland een nieuwe mobiele provider rijker. Dan lanceren Vodafone en RTL Nederland het gezamenlijke merk Sizz. Sizz is ontwikkeld op basis van de behoeften van de vrouwelijke consument om mobiel gebruik leuker en makkelijker te maken. Van de communicatie en de prijsstelling tot het gebruik van de mobiele telefoon, bij alles is nagedacht over gebruikersgemak en goede service.
Abonnees krijgen via de mobiele Sizz applicatie (app) toegang tot een selectie van RTL-programma’s, zoals ‘RTL Boulevard’, ‘Editie NL’ en ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’. Gratis en zonder reclame. Ook biedt Sizz videosnacks aan, zoals een preview van ‘GTST’ een dag voor uitzending. Sizz zorgt er tevens voor dat haar abonnees voorrang krijgen bij de kaartverkoop voor verschillende evenementen, bijvoorbeeld de opnamen voor de nieuwe reeks van ‘The voice of Holland’. Bellen, sms‘en en internet komen uit één bundel. Bovendien is het tarief buiten de bundel gelijk aan het tarief binnen de bundel.