Retail Award: AH, Hunkemöller of Jumbo?

19-04-2007 (10:52) - Marketing

Hunkemöller, Jumbo en Albert Heijn zijn genomineerd voor de  (Re-)Connect Retail Award, die dit jaar wordt uitgereikt op de zestiende editie van What’s going on in Retailing?! op 25 april. De drie retailers verdienden de nominatie doordat ze uitzonderlijk goed weten aan te sluiten bij de wensen van de consument.

Runners-up Mexx, WE en Coop haalden het uiteindelijk net niet. De award wordt uitgereikt op basis van het onderzoek ‘Trends in Retail’, dat elk jaar wordt uitgevoerd door TNS NIPO in opdracht van Capgemini. Dat de genomineerden zich alledrie in de fashion- of foodsector bevinden, is geen toeval. Uit het Trends in Retail-onderzoek, dat dit jaar eind mei wordt gepubliceerd, blijkt dat deze sectoren door de bank genomen het beste gehoor gaven aan de wensen van de klant. Zo wisten zij het meeste profijt te halen uit de toegenomen consumentenbestedingen in 2006.

Bureaus

Media

Economisch