RTL Z heeft primeur Porsche-campagne

02-09-2010 (10:24) - Marketing

Voor het eerst in de Nederlandse geschiedenis is een campagne van Porsche te zien op televisie. Op de financieel-economische zender RTL Z zendt de Duitse sportwagenfabrikant van 1 tot en met 17 september zogenaamde infomercials uit met als thema Porsche Intelligent Performance.

De campagne, bestaande uit infomercials van 85 en 340 seconden, is speciaal ontwikkeld voor televisie. Het bedrijf wil hiermee de Porsche Intelligent Performance-filosofie bij een specifieke doelgroep onder de aandacht brengen. Onder Porsche Intelligent Performance verstaat de fabrikant haar ontwikkelingsprogramma om modellen te bouwen met meer vermogen, een lager verbruik en een lagere CO2-uitstoot.

Hans Mulder, Manager Commercie Porsche: ‘Met infomercials in het zakelijke Umfeld van RTL Z kunnen we onze doelgroep zowel thematisch benaderen als de verkoop van specifieke modellen stimuleren. De langere duur van de infomercials geeft ons de ruimte om het merk en de nieuwe Porsche Intelligent initiatieven goed neer te zetten en ons zo te profileren bij een bredere doelgroep.’
 


Bureaus

Media

Economisch