Sinds lange tijd man op kalender Campari

22-10-2010 (09:31) - Marketing

Campari lanceerde gisteren de Campari kalender 2011 onder de naam The Red Affair. Ter gelegenheid van het 150-jarige bestaan breekt Campari met een eigen traditie door voor het eerst in twaalf jaar te kiezen voor een man op de Campari kalender. Acteur Benicio Del Toro is hiermee de eerste 'Campari-man'. Onder leiding van topfotograaf Michel Comte is de kalender dit jaar een spannend avontuur met veel kunst, vrouwen en intriges.

The Red Affair is een weerslag van de passie die drankmerk Campari al 150 jaar uitstraalt. De kalender vertelt op filmische wijze het verhaal van kunstliefhebber Benicio Del Toro die een mysterieuze boodschap krijgt, waardoor hij verwikkelt raakt in een avontuur vol illegale kunstdealers en mooie vrouwen. Elk fraai gefotografeerd beeld in de Campari kalender vertelt een deel van de stormachtige ontwikkelingen die Del Toro doormaakt. Benicio Del Toro, onder meer bekend van zijn Oscarwinnende acteerprestaties in de speelfilm Traffic, zal nu in de voetstappen treden van bekende vrouwelijke filmsterren als Salma Hayek, Eva Mendes en Jessica Alba. Michel Comte geeft The Red Affair een klassiek, bioscoopachtig gevoel. De kalender heeft een tijdloze uitstraling waar Campari's karakteristieke rode kleur contrasterend doorheen loopt.

De Campari kalender is een van de meest artistieke kalenders van de wereld. Campari staat bekend om een innovatieve aanpak ten opzichte van kunst en communicatie. Veelvuldige samenwerking van het merk met bekende kunstenaars, filmmakers, vormgevers en fotografen zorgde er voor dat zij bijzondere reclamecampagnes uitbrachten. Deze kalender is een luxe collectors item die internationaal wordt uitgebracht in een oplage van 9.999 exemplaren.

 


Bureaus

Media

Economisch