Sizz deelt digitale goodie bag uit op AIFW

23-01-2012 (14:57) - Marketing

Mobiele provider Sizz komt met een primeur tijdens deze editie van de Amsterdam International Fashion Week, die volgende week begint: de digital goodie bag. Bezoekers van de show van het Nederlandse ontwerpersduo Spijkers en Spijkers, donderdag op het Westergasterrein, vinden op hun stoel een kaartje met een unieke link, waarmee ze met hun smartphone een goodiebag op kunnen halen. Een tipje van de sluier van de inhoud: een online editie van een modetijdschrift, een exclusief muziekje om te downloaden en een digitale kortingsvoucher.
 
Sizz is een moderne mobiele provider met een neus voor nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn in het leven van de vrouw van nu. Bij de AIFW hoort natuurlijk een goodie bag. Sizz biedt nu als eerste in Nederland een aan die net zo mobiel en bij de tijd is als de provider zelf. Daarnaast sluit de digital goodie bag perfect aan bij het gedrag van de moderne vrouw. Zij is immers onafscheidelijk van haar smartphone, ook tijdens Fashion Week. Frank Meijer, manager Sizz: ‘Het voordeel van een goodie bag als deze is vooral gemak. Daarbij kent deze goodie bag 2.0 geen waste omdat alle items digitaal zijn. Als je iets niet leuk vindt, dan haal je het gewoon niet op.’
 
Bedenker van de digital goodiebag is reclamebureau BSUR. Remy Kurpershoek (Creative Supervisor BSUR): 'Sizz biedt naast belminuten, smsjes en data ook mobiele content via de Sizz app, zoals RTL series, nieuws en de laatste apps. Het aanbieden van een goodiebag met digitale content is een geweldige manier om te benadrukken dat Sizz veel meer is dan een mobiele provider.' 
 

 


Bureaus

Media

Economisch